lördag 3 september 2011

Förra helgen


Nu är det helg igen och ingen uppdatering ifrån förra helgen än. Dålig ordning här! Jag var på Boulder meet i Västervik och det var jätte kul att få klättra med så många taggade människor. Fin bouldering i Västervik. Har varit på några ställen förut men röda väggen var nytt för mig och rekommenderas varmt. Fin röd liten klippa med perfekt plan landning. På kvällen ställde jag upp i dyno tävlingen. Grymt nervös och rädd att gör bort mig men jag tänkte, vad f.. man måste våga utmana sig själv. Och jag gillar tävlingar för då pressar jag mig lite extra så hög på adrenalin hoppade jag första hoppet och fastnade. Phu inte helt bort gjord.;) sen fortsatte det och Alex utklassade oss alla genom att hoppa 2,15. Vi andra tre Daniella, Courtny och jag klarade alla 1,88. I efterhand är jag glad att jag var med. Alltid kul att testa sina gränser.


Alex dynar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: