söndag 27 april 2014

På äventyr i Rempart

Efter åtta veckor strålande sol var vi tvungna att springa i regn och åska ner ifrån Rempart. Äventyrligare än så är det svårt att få det här i Font! Att förklara hur åska fungerar för Alma var nästa utmaning i bilen.

En vecka kvar och vädret ser minst sagt ostadigt ut. Trodde man skulle vara nöjd vid detta laget men icke då. Mycket vill ha mera! Förstår exakt vad du pratar om Tina på er blogg Klätterfamiljen. Istället för att köra på mitt 7b projekt Crazy horse igen så har jag skaffat mig två nya. Ett är blues art som johan klättrar på bilden nedan. Känns möjlig men man ska våga lita på en väldigt dålig häl. Får se om jag kommer tillbaks till den eller ej. Har lite svårt att välja vart jag vill lägga mitt sista krut. (Om det finns nått mera krut, har väldigt ont i armarna idag.) Kommer hela tiden på nya boulders som jag inte hunnit testa än!


Johan på Blues art i Cuvier Chattillon.



Kompisar i skogen är det bästa!



Nöjd kille vid fikakorgen.



Johan spanar in Big Boss medan vi gömmer oss ifrån regn i grottan bredvid.

Inga kommentarer: